Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с 2-а скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Ехххх брат и ти дойде на мойто
    Е то бъдещето е винаги едно, лошото е, че не може да се прогнозира и е пряко свързано с експлоатацията (в случая при колите де)
    Last edited by миро; d.m.y г., 23:56.
    sigpicex
    147Q2
    300bhp/606nm
    Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Ехххх брат и ти дойде на мойто
      То беше въпрос на време

      Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
      има ли развитие по проблема тръгна ли хубавицата или още е на системи ?
      Еххххх, седи ми в гаража и само си я гледам...
      Ще сменям кутията май. Чакам я.
      Като сваля мойта ще я отворим и ще пиша кво е било. Предполагам че най-малко синхронизатора на първа/втора е свършил. А май и лагер има заминал.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #33
        Колега, ти по-добре знаеш нещата, но според мен сега е момента да помислиш за една пета от ТД?
        Last edited by миро; d.m.y г., 00:02.
        sigpicex
        147Q2
        300bhp/606nm
        Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

        Comment


        • #34
          Мисля го много сериозно даже. Може и от 1,4ТС, тя пак е по-дълга - 1:0,919. На 2,0ТС е 1:0,946. На ТД е 1:0,794, тука вече е по-голяма разликата.
          Зависи вече какво ще излезе.

          E, aко някой има двойка колела за 5-a, няма да му откажа
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #35
            според мен направо търси от ТД, сега ще им проверя предавателните числа
            Last edited by phoenix; d.m.y г., 11:31.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

            Comment


            • #36
              Ако намериш от ТД ще е супер,
              ето на GearCalc какво излиза като променя предавателното число
              Attached Files
              sigpicex
              147Q2
              300bhp/606nm
              Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

              Comment


              • #37
                Намерих перфектна 5-а от типо, но не съм 100% сигурен дали ще стане. Иначе като предавателно число е или 1:0,83 или 1:0,85. Според мен това е по-добрия вариант от ТД. Стига да станат колелата
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #38
                  Ето с 0.85. Дано стане!
                  Attached Files
                  sigpicex
                  147Q2
                  300bhp/606nm
                  Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                  Comment


                  • #39
                    така като гледам предавателните числа и от 1.4 може да стане скоростна кутия само дето 1-ва ще е по къса а пета ще е по дълга или се бъркам нещо
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • #40
                      Сега ще направим сметката
                      Attached Files
                      Last edited by миро; d.m.y г., 13:15.
                      sigpicex
                      147Q2
                      300bhp/606nm
                      Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                        така като гледам предавателните числа и от 1.4 може да стане скоростна кутия само дето 1-ва ще е по къса а пета ще е по дълга или се бъркам нещо
                        Не се бъркаш, ама ще трябва да се сменя и диференциала. На 1,4 е по-бавен.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #42
                          изобщо на 1.4 не става като за тебе, но 1:0.85 е добре, все пак, ако си намеря от ТД мисля, че е най-добия вариант. Малко ще ти падне динамиката когато караш със 110-120, но пък ще си към 2800об/мин. Което с лекинко поддържана газ ще ти даде сериозна икономия, да не говорим, че е имаш сила във по-високите скорости като примерно 140.....
                          Аз с моята пета от купе и предавателно число 1:0.89 и разликата е..... неусетна. Според мен си е необходима по-голяма разлика, за да има смисъл. Темата тук
                          Last edited by phoenix; d.m.y г., 14:17.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                          Comment


                          • #43
                            Малко развитие:

                            Кутията е вече долу. Има още една и половина за части
                            В събота заминава на майстор и като я отворим ще пиша какво и е станало.

                            За заинтересованите вече мога да опиша как се сваля кутия. Гадна работа е.

                            Вече има и допълнителни проблеми, които излизат наяве когато паднат половината части. Първият е, че е протекъл семерингът на коляновия вал и ще трябва да го сменя. Второ носачи на 3000 км вече са аут. Ще пробвам да сменя само тампоните, щот шарнирите са ОК. Некой галфон е скъсал 2 шпилки на кутията (сигурно когато са правили картера) и е опитвал да поправя тампона който държи генерацията със силикон ?!? Та ще пробвам да го намеря и да го сменям. Биалетки за смяна. Гарнитури на колекторите за смяна. Сигурно съм пропуснал и още нещо.
                            Единственото хубаво засега е, че поне съединителя е ОК и си е VALEO. Даже май е оригиналния. А и повечето от болтовете никога не бяха развивани, така че май ще дойде количката да е на реалните километри.
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 22:56.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #44
                              Такааа. Най-после съм с кола

                              След близо 2 месеца престой, в петък благополучно я изправихме на колела

                              Какви се оказаха проблемите в кутията:

                              - счупен синхронизатор 1-а/2-а;
                              - счупен фиксатор;
                              - като следствие - вилката за превключването е станала на краставица от постоянните напъни и втора не е влизала докрай;
                              - проблем с паразитния вал за задна.

                              Като допълнение смених и съединителя, щото стария нямаше много живот в него. Смених също и биалетките, тампони носач, семеринга на коляновия вал и тапите на балансиращите валове.

                              Равносметката:

                              - скоростна кутия втора у-ба - 150лв. (Да е жив и здрав Емо - Phoenix)
                              - Ревизия на кутията (общо взето от 3 направихме 1) и труд на майстора - 60лв.
                              - 2л масло TUTELA ZC 75 - 36лв
                              - семеринг колянов вал - 37лв с отстъпката
                              - тапи балансиращи валове (бяха протекли) - 20лв
                              - съединител комплект ВАЛЕО - 260 лв с отстъпката
                              - биалетки MOOG - 30лв с отстъпката
                              - тампони ляв носач MOOG - 40лв с отстъпката

                              Общо: 633лв

                              Освен ремонта на скоростната кутия, всички останали манипулации направихме в гаража

                              Специално искам да благодаря на колегите Majed_146 и mitaka_71, без чиято помощ нямаше да се справя.

                              Сега съединителят мек на перце, а скоростите влизат с два пръста. Да чукам на дърво, засега всичко е ток.
                              Сложих и по-дълга 5-а, с предавателно число 0,85. Първите ми впечатления са че двигателят работи доста по-разтоварено на висока скорост, а в същото време си има достатъчно тяга (с чипа естествено). Днес вдигах 150км/ч и бях с около 4000 оборота. При нормално каране около 100-110 съм с около 2500-2700. Като покарам повече ще се види как е и като разход.

                              Надявам се не съм ви отегчил с дългите ми писаници, но мисля че е добре да се знае какво беше, а и искам да споделя радостта си че отново съм с моята красавица .
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #45
                                Честито от мене. Отсега нататък само мръсна газ
                                Два месеца да седи в бокса ... си е адски дълго време.

                                Сигурно не можеш да и се нарадваш още
                                146 1.6TS CF1 '98

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X